ცოტა ჩემს შესახებ

Thursday, December 16, 2010
მოგესალმებით!
ეს ჩემი პირველი ბლოგია და ძალინ ნუ გამკიცხავთ(ახალი ვარ ბლოგის ბიზნესში :ღიმილი:) ჯერ ბოლომდე არ მომიფიქრებია როგორი გზით წავიყვანო ბლოგი ამიტომ თქვენს იდეებსაც გავითვალისწინებ :თავის დაქნევა: ოღონდ ერთი თხოვნა მაქვს :ბოდიში: ქართულად წერეთ!!!
ახლა ჩემზე მოგიყვებით ოღონდ ცოტას: ვარ  თაკო ....  მიყვარს კითხვა და  დილით ძილი (რაც გავიგე მისი ფასი იმის მერე(რამდენიმე კლასელიც დამეთანხმება)) მინდა მომავალში წარატებული ვიყო და ა.შ.
ეს ყველაფერი მოკლედ და ვნახოთ თუ განვითარდება (იმედია) ეს ბლოგი მაშინ უფრო მეტად გაგაცნობთ ჩემს თავს!!! მადლობთ ყურეადღებისთვის (ეს ისე )

3 comments:

  1. Grin said...:

    რა კარგიააააა!!!მუდმივი მკითხველი сразу

  1. tamuna said...:

    მადლობაა

  1. mari-kesha:):):):* said...:

    meore mudmivi mkitxveliiii:*

Post a Comment

 
© Takochi | Designed by Thailand Hotels, in collaboration with Tech Updates, Webdesign Erstellen and Premium Wordpress Themes